آدرس جدید ما بخاطر فیلترشدنمان

زمان مناظره های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی اعلام شد

دوازدهم خرداد رضایی با کروبی،
۱۳ خرداد احمدی نژاد با موسوی، ۱۴
خرداد موسوی با رضایی،
۱۶
خرداد کروبی با احمدی نژاد، ۱۷
خرداد موسوی با کروبی
و ۱۸
خرداد، احمدی نژاد با رضایی مناظره می کنند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبر، طبق قرعه کشی و برنامه طراحی شده توسط صدا و سیما، مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، از شبکه سوّم سیما از ساعت ۳۰/۲۲ تا ۲۴ برگزار خواهد شد.
-------------------------------------------------------------------

بر اساس این قرعه کشی همچنین، نخستین برنامه انتخاباتی سیما، از "شبکه یک" در تاریخ
اوّل خرداد به میرحسین موسوی اختصاص یافت
دوّم خرداد محسن رضایی؛
سوّم خرداد مهدی کروبی
و چهارم خرداد، محمود احمدی نژاد در برنامه "با دوربین" از ساعت ۲۱ و چهل و پنج تا ۲۲ و پانزده دقیقه با مردم سخن خواهند گفت. مدت این برنامه، ۳۰ دقیقه است.
-------------------------------------------------------------------

"شبکه خبر" نیز چهار روز، از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰ در برنامه "گفتگو" به شرح زیر، پذیرای کاندیداهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود:
ششم خرداد ، محسن رضایی ؛
دهم خرداد ، محمود احمدی نژاد ؛
پانزدهم خرداد ، میر حسین موسوی ؛
و نوزدهم خرداد ، مهدی کروبی.
----------------------------------------------------------

"شبکه دو" نیز در برنامه "گفتگوی ویژه خبری"، "شبکه چهار" در "برنامه پاسخ به کارشناسان" و "شبکه جهانی جام جم" نیز با دو برنامه "ایرانیان خارج از کشور" و "مستند" میزبان کاندیداها خواهند بود.
بر اساس این گزارش، مراسم قرعه کشی برای حضور کاندیداهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در دفتر رئیس سازمان صدا و سیما انجام شد.
این مراسم با حضور زنگنه، نماینده میرحسین موسوی؛ الویری، نماینده مهدی کروبی؛ گیل آبادی، نماینده محسن رضایی؛ و کلهر، نماینده محمود احمدی نژاد؛ و همچنین با حضور نمایندگان وزارت کشور، شورای نگهبان و دادستانی برگزار شد.
-----------------------------------------------------------
در این قرعه، چهار گوی به رنگ های قرمز، آبی، زرد و سبز در نظر گرفته شده و برنامه های گفتگوها و مناظرات کاندیداها بر اساس این رنگ ها مشخص شده بود.
بر اساس این قرعه کشی، گوی زرد، به مهدی کروبی رسید؛ میرحسین موسوی، صاحب گوی سبز شد؛ احمدی نژاد، گوی قرمز و محسن رضایی، گوی آبی را کسب کرد.