آدرس جدید ما بخاطر فیلترشدنمان

رهنورد: زهرا رهنورد در دانشکاه شهید بهشتی: گشت‌های امنیتی و کمیته های انضباطی باید از دانشگاه‌ها رخت بربندد


نامه اعتراض‌آميز كروبي به رييس سازمان صداوسيما

مولوي عبدالحميد روحاني برجسته اهل سنت
ملت ايران در انتظار تغيير است صحبت‌های ایشان بسیار خوب بود


رهنورد: به كنوانسيون رفع تبعيض عليه زنان مي پيونديم
رهنورد گفت: استقلال دانشگاه اعم از انتخاب رييس دانشگاه،انتخاب استادان توسط گروه هاي آموزشي،حق پژوهش بدون دخالت دولت،حذف فضاي امنيتي دانشگاه و دانشجويان ستاره دار و احترام به آزادي فكر،قلم و بيان دانشجو بايد حفظ شود.

زهرا رهنورد در جمع پرشور دانشجويان دانشگاه شهيد بهشتي با بيان اين مطلب گفت: دانشگاه به طفلي آسيب پذير تبديل شده كه كمتر مي تواند به خود ببالد. گشت هاي امنيتي و كميته هاي انضباطي بايد از دانشگاه ها رخت بربندد.
وي با اشاره به اينكه در سال 57 نيز در همين دانشگاه به ايراد سخنراني پرداخته است گفت: ازادي بيان و
انديشه بايد حفظ شود و مخالفان نيز بايد اين فرصت را پيدا كنند كه حرف خودشان را بزنند.نخبه ترين و زنده
ترين لايه هاي نيروهاي انساني و سرمايه اجتماعي جوانان و دانشجويان هستند كه مسلما اولويت اول رييس جمهور آينده خواهند بود.

رهنورد ادامه داد: چرا بايد جوانان روي آسايش و راحتي را نبينند؟ مگر هويت ايراني قابل افتخار نيست؟ پس چرا‌ آنها فكر مي كنند كه رفاه و آسايش وعدالت در آن سوي آبها خلاصه مي شود؟
وي با اشاره به قاره ششم كه قاره فكر،آزادي انديشه و فعاليت هاي ازادي خواهانه است گفت: ما از دولت دهم به صورت جدي مي خواهيم تا اين قاره را مورد توجه قرار دهد و آن را جدي بگيرد.

رهنورد با تاكيد بر اينكه « زنداني سياسي آزاد بايد گردد براي هميشه » گفت: البته تعداد اندكي از دانشجويان زنداني سياسي به شمار مي روند اما همان تعداد اندك نيز به علاوه بقيه زندانيان سياسي بايد آزاد شوند.اگر دولت به وطن پرستي مردم و شرافت ملي جوانان و زنان اعتماد داشته باشد هيچگاه اقشار جامعه به خاطر عقايد خود به زندان راه نمي يابند.
به اعتقاد رهنورد تحت فشار قراردادن دانشگاه ها و جوانان دانشجو واكنش نيز بيشتري خواهد شد و اين در حالي است كه مسئولان بهترين ها را مي خواهند.

ابهامات قانوني بايد از قانون اساس برطرف شود

رهنورد همچنين با اشاره به اشغال 70 درصدي دانشگاه ها توسط زنان گفت: يكي از دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي اين بود كه زنان را از پستوي خانه ها بيرون آورد.
رهنورد مساله زنان را مساله ملي ايران دانست و افزود: هيچگاه نبايد نگاه به مساله زنان را نگاه حيثيتي دانست. بلكه اين مساله در سطح ملي است و به قول حضرت امام (ره) از دامن زن است كه مرد به معراج مي رود.اين معيار انساني است مكه ملاك است نه جنسيت.
او ادامه داد:زنان از تبيعض جنسيتي رنج مي برند. رفع تبعيض جنسيتي و حمايت از زنان با رفع ابهاماتي
كه در قانون اساسي وجود دارد امكان پذير مي شود. واژه رجل و رجال بايد به معناي عام زن و مرد در قانون اساسي معنا داشته باشد.

وي همچنين پيوستن ايران به كنوانسيون بين المللي رفع تبعيض عليه زنان را از مهمترين اهداف دولت ميرحسين موسوي در صورت انتخاب شدن عنوان كرد و گفت: حضور يك يا چند زن در كابينه دولت امر ساده اي است. كه مطالبه ما زنان به آن خلاصه نمي شود. بلكه هركه شايسته باشد،چه مرد و چه زن بايد پست هاي كليدي ممكلت را به دست گيرد.
وي با تاكيد بر اينكه نگاه او به زنان نگاه فمينيستي نيست خاطر نشان كرد: من طرفدار سعادت بشري هستم. زن و مرد دو بال پرواز يك پرنده هستند. هيچ پرنده اي با بال شكسته نمي تواند پرواز كند.

رهنورد افزود: اگر زنان سعادتمند باشند و به كرامت انساني آنها احترام گذاشته شود كشوري آزاد،پيروز،آبادان و ملتي خوشبخت خواهيم داشت.
رهنورد همچنين درباره سياست خارجي ايران در دولت ميرحسين موسوي گفت: قطعا سياست خارجي ما سياست ماجراجويانه نخواهد بود. تعامل با تمام جهان در صورت رعايت امنيت و منافع ملي ايران مورد هدف ما است.

در حاشيه

جلسه سخنراني و ديدار زهرا رهنورد قرار بود در تالار ابوريحان دانشگاه شهيد بهشتي برگزار شود كه فضاي بزرگ تري داشت اما به دليل مخالفت رييس دانشگاه،اين سخنراني به تالار مولوي دانشكده ادبيات و زبان ها منتقل شد كه از فضاي كوچك تري برخوردار بود. با وجود اين استقبال از زهرا رهنورد چنان بود كه تمام سالن پرشده بود ،بخشي از دانشجويان روي سن نشسته و بخش زيادي از آنها نيز ايستاده بودند. همچنين كساني كه به داخل سالن راه نيافتند در خارج از سالن از طريق تلويزيون مدار بسته سخنان رهنورد را دنبال كردند.
از شعارهاي دانشجويان مي توان به « آزادي انديشه بي موسوي نمي شه»،« دانشجو مي ميرد،ذلت نمي پذيرد» ،« سلام بر رهنورد،درود بر موسوي » و «درود بر خاتمي،سلام بر موسوي» اشاره كرد.
رهنورد زماني كه دانشجويان از واژه مرگ استفاده كردند از آنها خواست تا هرگز مرگ كسي را نخواهند . پس از آن دانشجويان يكسره شعار دادند: « خاتمي گفته به من، زنده باد دشمن من».

1 نظر:

Unknown | ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۶

خوش آمدید از دستور العمل بزرگ GREAT ILLUMINATI به دولت ایالات متحده و در سراسر جهان، این یک فرصت باز است برای پیوستن به برادرانه Illuminati که در آن شما می توانید رویاهای از دست رفته خود را بازیابی، و همچنین که در آن شما می توانید نور ثروت و شادی را ببینید بدون قربانی کردن خون. ما همچنین مبلغ 650،000 دالر را پرداخت می کنیم تا از اعضای جدید به عنوان اعضای جدید به عنوان برادری و همچنین خانه ای از انتخاب و مکان خود با سرمایه گذاری، همراه با این فرصت در زندگی برای آنها مشهور است.

مزایا به اعضای جدید که به ILLUMINATI پیوست می شوند.
1. پاداش نقدی از USD 650،000 USD.
2. یک ماشین Sleep Dream رویایی که ارزش آن 150،000 دلار آمریکا است
3. خانه رویا خریداری شده در کشور خود را انتخاب کنید.
یک ماه از انتصاب با 5 بهترین در جهان.
رهبران و 5 مهمترین افراد مشهور در جهان. اگر علاقه مند هستید، لطفا با آدرس ایمیل قبلی = greatilluminate99@gmail.com تماس بگیرید



توجه داشته باشید؛ این برادری Illuminati که شما می توانید از هر نقطه از جهان از هند، ترکیه، آفریقا، ایالات متحده، مالزی،
دبی، کویت، انگلستان، اتریش، آلمان، اروپا. آسیا، استرالیا، و غیره


سلام TEMPLE ILLUMINATI ایالات متحده

ارسال یک نظر