آدرس جدید ما بخاطر فیلترشدنمان

مبارزه سیاسی باازاله بکارت

سلام بچه ها امروز تو سایت روز آنلاین با سایت دکتر ! مهدی خزعلی آشنا شدم
چند تا از پربیننده ترین مقاله ها و خبرهاش . طرف خودش طرفدار چپی هاست ولی باباش عاشق دکتر محموده .
قوم یهود در ایران !
جناب آقای مصباح؛ آیا حقیقت دارد پای رهبر را بوسیده اید؟
زندگی نامه دکتر مهدی خزعلی
روانشناسی احمدی نژاد
مبارزه سیاسی باازاله بکارت
آقاي رئيس جمهور : اول فكركنيد ، بعد بچه دار شويد
حکم بستن عمامه و کراوات
احمدی نژاد و سلامت جنسی
پروفسور حمید مولانا کیست ؟
عودلاجان گیت احمدی نژاد
خاطره ای از روح اله حسینیان برای تسکین خودم !
آقای احمدی نژاد، آيا فقط اهانت به رييس جمهور جرم است
احمدی نژاد و حمام ترکی !
دکتر گفته !!
توحید آیت الله مصباح و شرک مراجع !
شریعتمداری و انجمن حجتیه
پاسخ احمدی نژاد به همسر پالیزدار
آنوسی ها ! ( یهودیان مسلمان نما )
من بی صلاحیتم !
المستقبل: خزعلی، احمدی‌نژاد را متهم به دست داشتن در ترور کاظم سامی کرد
تاج یا عمامه !
طشت و سر بریده و خرابه شام؛ دروغ است !

این متن زیری رو گویا برای دکتر کردان نوشته
مبارزه سیاسی باازاله بکارت
پیشاپیش از اینکه ناگزیرم با ادبیات عبید زاکانی بنگارم پوزش می طلبم، چاره ای نیست.
حکایت کنند، عبید را به زندان افکندند، هم ولایتی او پرسید: "فلان بچه مردم گذارده ای که به زندان افتاده ای؟" گفت: "نه" پرسید: "پس فلان بزرگسال گذاشته ای؟" پاسخ داد: "نه جان من، جرم من سیاسی است!"
هم بند او گفت: "خوب از اول می گفتی که فلان مسئولین گذاشته ای!"
ظریفی می گفت: زید در زمان طاغوت زندانی سیاسی بوده است، نابخردان خرده گرفتند و کاغذ پاره ای را پیراهن عثمان کردند که اتهام زید "ازاله بکارت" بوده است. پس رندان شور کردند و هیات تحقیق و تفحص تشکیل دادند تا ارتباط جرم سیاسی و ازاله بکارت را بیابند، بزرگ رندان گفت: زید الحق که از پیشتازان مبارزه با طاغوت و سردمداران رژیم بوده است، شاید دختر و یا خواهر یکی از مسئولین طاغوتی را قبول زحمت فرموده اند و این حرکتی نمادین است که "خوار طاغوت را ... بعله"
با خود گفتم، ما که نوجوان بودیم و از عمق مبارزه سیاسی چیزی نمی فهمیدیم و فقط در سطح خیابان ها شعار می دادیم، غافل از اینکه کسانی مرد عملند و مبارزه آنان عمقی است.

من هم باید ترک تحصیل کنم !
طنزی ظریف از دوران قبل از انقلاب که معلم خانم سر کلاس پسران می رفت بهانه نقد سیاسی ماست !
گویند: خانم معلم دولا می شود تا تخته پاک کن را از زمین بردارد .
یکی از دانش آموزان می گوید : اجازه خانم معلم، من بالای زانوی شما را دیدم!
معلم با ناراحتی می گوید : پسر بی ادب برو بیرون و امروز دیگر سر کلاس من نیا !
دومی اجازه می گیرد و می گوید : خانم معلم، من یک وجب بالاتر را دیدم !
و معلم فریاد می زند : اخراج، یک هفته از کلاس من اخراجی !
سومی به آرامی برمی خیزد تا از کلاس خارج شود،
معلم می گوید : کجا ؟
و پسر جواب می دهد : آنچه من دیدم ، می روم ترک تحصیل کنم !
آقای دادستان محترم تهران، برای یک سخنرانی پالیزدار و گزارش نتایج تحقیق و تفحص مجلس که پیش از این در گزارش رییس بازرسی کل کشور نیز آمده بود، تقاضای 22 سال حبس می نماید ! پس از قرائت کیفر خواست 16 ماده ای و 81 صفحه ای دادستان برای پالیزدار، دیدم با توجه به چیزهایی که پالیزدار دیده است و 22 سال حبس برایش تقاضا کرده اند!! ظاهراً من هم باید بروم ترک تحصیل کنم !!!
ولی این متنشو حتماً بخونید
قوم یهود در ایران !