آدرس جدید ما بخاطر فیلترشدنمان

FreeGate 6.8 Free Gate 6.8 FreeGate6.8 Free Gate6.8

توجه
سلام دوستان فعلا تنها ورژنی که از فری گیت جواب میده برنامه ای است که صدای آمریکا و رادیو فردا ارائه میده و فقط میشه باهاشون چند تا سایت رو رفت . مثل صدای آمریکا ، فیس بوک ، رادیو فردا ، تویتر و ...
برای دانلود این ورژن هم به جدیدترین آدرس ما بروید و از کنار سایت گزینه FREE GATE را انتخاب کنید
-
-
-
-
-
-
-
-

آخرین ورژن برنامه free gate
امروز از ورژن جدید این برنامه استفاده می کردم . مثل اینکه محدودیت رو برداشتند . یا شایدم ورژن دیگه برنامه هست ولی به هر حال امتحان کردمش و با همون IP شما رو مخفی میکنه
برای دانلود از برنامه های دانلود استفاده نکنید و با همون مرورگرتون دانلود کنید

ورژن قبلی 6.79 بود .تاکنون این ورژن توسط این وبلاگ 4785 بار دانلود شد
دانلود FreeGate 6.8( لینک غیر مستقیم )
برنامه free gate قابلیت این را دارد که آدرس شما را در اینترنت مخفی کند
برای اطمینان از مخفی شدن بعد از باز شدن صفحه به این آدرس بروید
http://www.ip-adress.com
توجه توجه
برای دسترسی به این وبلاگ برای کسانی که از موتورهای جستجوگر وارد این بلاگ می شوند باید از این آدرس وارد شوید
آدرس اصلی بزودی تغییر خواهد کرد
دانلود آخرین ورژن برنامه free gate 6.84

20 نظر:

ناشناس | ۳۰ بهمن ۱۳۸۷ ساعت ۲۳:۳۸

ممنون
میگم پسرخاله تو هم بعضی وقتا شفته ... میشیا
یه ماه نیستی و بعد یه ماه هستی . یه بار میگی ما هستیم و یه بار میری با خاتمی میشی و به اون میگی ما هستیم. دیوونه شدیم ما

ناشناس | ۳۰ بهمن ۱۳۸۷ ساعت ۲۳:۳۹

ممنون
میگم پسرخاله تو هم بعضی وقتا شفته ... میشیا
یه ماه نیستی و بعد یه ماه هستی . یه بار میگی ما هستیم و یه بار میری با خاتمی میشی و به اون میگی ما هستیم. دیوونه شدیم ما

ناشناس | ۱۲ اسفند ۱۳۸۷ ساعت ۰:۳۵

mer30

ناشناس | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۵۳

با برنامه free gate نمیشه سایت باز کرد . لطفا راهنمایی کنید. ممنون

ناشناس | ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۲۲:۵۹

سلام دوست عزیز
با برنامه فری گیت تنها میشه حدود مین در هر بار باز کردن برنامه استفاده کرد . منم همین کار رو میکنم . چون برای آپ کردن مطالب وبلاگم نیاز دارم که تو اینترنت مخفی باشم . و مجبورم هی از برنامه بیام بیرون و دوباره وصل بشم .
من نمی تونم با برنامه اولتراسورف کار کنم اگه تو میتونی با همون وصل شو . فکر کنم محدود کردن برنامه به کاربرای چینی بخاطر ندونم کاریهای خودمونه که از برنامه فقط برای سکس استفاده می کنیم و بس . شاید حدود 1 درصدمون استفاده درستی از این برنامه ها بکنیم.

ناشناس | ۳۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۰۸

من براي دانلود آهنگ بيشتر استفاده مِيكنم كه متاسفانه درخيلي موارد علامت ممنوعه بدون هيچ دليلي ظاهر ميشه. بهرحال از توضيحات شما متشكرم.

ناشناس | ۲ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۱:۱۰

سلام من اینو 2,3 روز پیش دانلود کردم.حالا وقتی سایتی رو میزنم صفحه(page)زیر باز میشه:
http://note.dit-inc.us/swprompt.html
فکر کنم میگه که فقط برای چینی ها آزاده و برای غیر اونا آزاد نیست و تریال هستش.هر سایتی رو میزنم همین جوری میشه.میشه جوابمو به bad_boy200764@yahoo.com بفرستید.ممنون

ناشناس | ۲ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۸:۳۸

این مشکل واسه من هم پیش امده لطفا راهنمایی کنید
جواب رو به r_a_m_i_n2008@yahoo.comبفرستید ممنون

ناشناس | ۲ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۸:۳۸

این مشکل واسه من هم پیش امده لطفا راهنمایی کنید
جواب رو به r_a_m_i_n2008@yahoo.comبفرستید ممنون

ناشناس | ۷ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۲۶

سلام با عرض خسته نباشی خدمت شما همه ی کارتان درست است فقط من از شما یه خواهش داشتم که روش وارد شدن به فیلتر شکن و موضوعاتی که فیلتر شده چگونه میتوانم ببینم. با تشکر

ناشناس | ۱۷ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۱۵

دستت درد نکنه ممنون من امروز کلی مشکل داشتم که بعضی سایت هارو باز کنم و اخبار بخونم
من هم مثل بقیه این مشکل رو داشتم اما امروز تونستم بازش کنم
ممنووووووون

ناشناس | ۲ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱:۱۹

ممنون از این سایت جالبتون

ناشناس | ۲ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۳۱

mer30 bazam az in kara kon daramet

ناشناس | ۱۲ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۴۸

اگه میشه کلا توضیح بده که چی جوری کار میکنه چون من با اون سایت معمولی هم نتوانستم باز کنم

ناشناس | ۳۰ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۹:۴۰

hichi dighe baz nemione,mishe ranemai kond
rabin4hood52@yahoo.com

ناشناس | ۲۳ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۵۶

سلام ببخشید من وقتی می خوام دانلود کنم پیغام box می ده؟باید چیکار کنم ممنون.

ناشناس | ۲۳ تیر ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۵۶

سلام ببخشید من وقتی می خوام دانلود کنم پیغام box می ده؟باید چیکار کنم ممنون.

ناشناس | ۴ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰:۵۹

منم مشکل اون دوستانو که منتقل میشن به یه سایت دیگه رو دارم لطفا راهنمایی ممنون hamed_nerlinger@yahoo.com
ای دیم معمولا روشنه!

farzaneh | ۴ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۳۰

سلام
خسته نباشيد
من فقط 1روز تونستم از freegate استفاده كنم . بعد ديگه نشد.واسه همه سايتها 1 page تكراري باز ميكنه.از ultra هم نميذاره توfacebook تغييرات بدم.فقط freegate ميتونه كه اونم مشكل دارم.اگه ميشه كمكم كنيد.لطفا پاسخ خود را به farzaneh_mohammadi@yahoo.com بفرستيد.ممنون

ناشناس | ۱۲ مهر ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۳۴

خراب نیست جناب باید از صدای آمریکا یا رادیو فردا دانلود کنی .
البته فقطم فیس بوک و همین چند تا سایت رو میتونی بری و چون خاصییت سند کردنش مشکلی نداره خوبه که داشته باشیش

ارسال یک نظر